אסטרטגיית
תוכן

שהופכת גולשים
ללקוחות נאמנים.

Young man working with laptop, man's hands on notebook computer, business person in casual clothes in the street

כולם מדברים על שיווק באמצעות תוכן. עכשיו תבינו מה הם אומרים​​

מחקרים מראים ש-70% מהצרכנים יעדיפו ללמוד על מוצרים באמצעות תוכן בבלוג, ולא על ידי מודעה שיווקית. אבל לא חייבים להתעמק במחקרים – מספיק להסתכל על עצמנו.

החלטתם לקנות טלוויזיה חדשה – במה תתחילו? תיכנסו לחנות, או שקודם תחפשו מידע באינטרנט? 

זה נכון גם לגבי תכנון חופשה, רכישת רכב, או בחירת לימודים אקדמאים – אנחנו רוצים לקרוא מידע לפני שאנחנו מבצעים רכישה.

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על ההנחה הזו. כיוון שצרכנים מעדיפים קודם לקבל מידע באינטרנט, נכתוב להם תוכן בעל ערך ונפיץ אותו לקהל יעד ממוקד. במילים אחרות – יצירה והוצאה לפועל של אסטרטגיית תוכן.

יותר תוכן, פחות פרסומות

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, התרגלנו כצרכנים לקבל. אנחנו לא אוהבים מודעות שיווקיות שמנסות לקחת בכוח, אלא מחפשים תוכן מעניין שייתן לנו ערך.

עסקים קטנים וחברות גדולות שמבינים את הכוח של אסטרטגיית תוכן, משתמשים בה כדי ליצור קשר ארוך טווח עם הלקוחות.

איך יוצרים
אסטרטגיית תוכן?

אסטרטגיית תוכן יעילה תהיה מבוססת על תוכן בעל ערך. כלומר, תוכן שנכתב עבור קהל יעד ממוקד, מתוך הבנה של הצרכים שלו והתכווננות לשפה אותה הוא דובר.

כדי להניע מהלך שיווקי מבוסס תוכן, נערוך אפיון מעמיק. נבין את המוצר או השירות, נגדיר קהלי יעד, ניצור שפה ייחודית ונתכנן אסטרטגיית תוכן שתשתלב במיתוג של העסק.

מה עכשיו?​

אתם עוד כאן? כנראה שאתם מאמינים שתוכן יכול לעזור לעסק שלכם.
אשמח לעזור לכם להבין איזה סוג תוכן אתם צריכים. אם תבקשו יפה גם אכתוב לכם אותו 😉

מה עכשיו?