מיקרו-קופי

כשמוצרים דיגיטליים מתחילים לדבר.

מה זה מיקרו-קופי?

מיקרו-קופי הן המילים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות לפעולה של משתמשים. ההנעה לפני הפעולה, הנחיות הניתנות תוך כדי הפעולה וכן תגובות שמקבל המשתמש בעקבות הפעולה – הן כולן דוגמאות למיקרו קופי.

חווית המשתמש (UX) באתרים ובאפליקציות מושפעת מהעיצוב, אך גם מהמילים הכלולות בממשק. באמצעות כתיבת מילים מדויקות בשפה שהמשתמש מבין, נחבר את המשתמשים לממשק וניצור מוצר דיגיטלי שמספק חוויה יוצאת דופן.

Magnifier glass over the red inscription message cut out of paper. Surrounded by other inscriptions on a dark background. Word cloud concept.

מיקרו-קופי מתחיל באפיון שפה והכרת המותג. ניפגש, נכיר מקרוב ונבין לעומק את המוצר ואת קהל היעד שלכם. כך ניצור אפיון שפה מפורט שמגדיר בדיוק איך אתם צריכים להישמע.

בשלב הבא נכיר מקרוב את הממשק, נלמד את המסכים ונתחיל לכתוב. כאן כתבתי על זה בהרחבה >>

מתי הבנתי שאני זה זה?

אפריל 2020, המדינה בסגר ואני מגלה תחום מרתק. מיקרו-קופי.

ככל שקראתי עוד על התחום, כך הבנתי שאני פועל על פי עקרונות זהים: בכל טקסט שאני כותב, אני מאפיין את קהל היעד וכותב בשפה שתתאים למשתמש.

חמוש בתובנה הזו, יצרתי תיק עבודות מיקרו-קופי. מוזמנים.

יש לכם מוצר דיגיטלי?

הוא יכול לדבר בשפה של בני אדם 🙂

מה עכשיו?